Záleží nám na prostředí úřadu

Když je možné vyřídit své bankovnictví pohodlně z křesla obýváku, proč to nejde s úřadem? Inu, je to věc složitá – ale ne neřešitelná. Máme nachystaný Portál občana a věříme, že ho spustíme velmi brzy, aby každý mohl řešit vše pěkně přes internet. Poplatky, parkování, odpady, pokuty... A když už bude na úřad opravdu muset jít, tak chystáme nové klientské centrum, kde naleznete nejčastěji potřebnou agendu na jednom místě.

Priority pro 2022–2026

Služby samosprávy pro občany on-line

Zrealizujeme připravovaný Portál občana, kde bude možné zaplatit poplatky za odpad, pokuty a do budoucna také za parkování.

Úřad začleňuje nové pracovní modely a zvyšuje kvalifikaci zaměstnanců

Konkurenceschopné pracovní podmínky pro dobré úředníky – chceme pružnou pracovní dobu, možnost kratších úvazků, vstřícnější prostředí pro ty, co nově přicházejí. Vzdělání pro pracovníky má být funkční, ne zahlcující a neodpovídající realitě.


Co je pro nás ještě důležité


Mapová data (GIS) pomohou úřadu a městským organizacím v rozhodování
V mapě rozlišíme připravované městské investice, stav jejich přípravy, jejich cenu a způsob financování.

Efektivní řízení městských obchodních společností a příspěvkových organizací
Budeme vyžadovat dodržení strategie rozvoje jednotlivých společností, kterou schvaluje Rada města.

Funkční dlouhodobé plánování
Budeme se držet nového strategického plánu, kterému podléhá investiční plán, v souladu s nimi musí být i územní plán a územní studie.

Rozpočet a investiční plán
V dalším volebním období budeme zejména pokračovat ve velkých započatých projektech, které jsou kvalitně připravené. Příští tři roky jsou kritické z hlediska cash flow a kapacitně je přetížen i úřad.

Projektové řízení městských akcí
Zavedeme projektové řízení na magistrátu, zefektivníme tak spolupráci jednotlivých odborů.

Zveřejňování open dat
Data města zveřejníme pro užití jinými subjekty a budeme je průběžně aktualizovat.